VmWare and Win98

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue May 4 06:37:20 EEST 1999

On 03-May-99 Dimitrios P. Bouras wrote:
> Sotiris Tsimbonis wrote:
>>
>> Epishs, den eixa to problhma pou eipe o Dhmhtrhs o Bouras.. Exw mounted
>> dyo Windows partitions sto linux, kai sto vmware douleyoun kanonika..
>> To vmware pou exw einai to 135..
>
>   OK. Egw eixa dei to sxolio auto sta installation notes
>  tou prohgoumenou build (109?). Profanws sto build 135 den
>  yparxei tetoios periorismos.

Telika Dhmhtrh , kai me to 135 EXEIS DIKIO. Molis anagkastika na trabhksw 3-4
scandisk ston disko twn Win, akribws giati ekana taytoxrona copy kai apo to
mount toy Linux, kai apo to vmware. Mhn sas pw ti egine ston disko. Ti lost
clusters, ti crosslinked arxeia, ti crash sto idio ton kernel toy Linux,
klamata. Pali kala den xathike tipota simantiko.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr