NIS

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon May 3 16:55:58 EEST 1999

On 03-May-99 Lazaros Sotiriadis wrote:

> Me kodikopiisi enooume oti ta passwd kai shadow files den taxideyoun san
> akodikopiito kimeno apo servers se clients.
>
> p.x. to SSH exei kodikopiisi to telnet oxi

A.. encryption diladi...(aman aytes oi metafraseis.. xaneis ton mpousoula)
En pasei periptwsei, me NIS mporeis na paizeis apla me rlogin kai na min dineis
password, para mono mia fora tin imera :-)
Alitheia, ta NT domains ypostirizoun encrypted metafora arxeiwn apo PDC se BDC?
(Nomiza oti apla "METAFEROUN ARXEIA" xwris kanena encryption).
An theleis na exeis kai NIS slaves, kai exeis problima me sniffers sto diktyo
sou, tha sou proteina NIS+ mia poy mporei na stelnei encrypted ta password klp
opws leei kai to NIS-HOWto sto opoio anaferthika sto proigoumeno mail mou. (o
master stous slaves ennoume). Prosoxi, to NIS+ exei alla problimata (pali sto
HOWto pou sou eipa). Symperasma: Diabase to HOWto gia na deis pragmatika ti
parexei to kathena, kai an se eksypiretoun xrisimopoiise ta.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr