NIS

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon May 3 15:36:28 EEST 1999

On 03-May-99 Lazaros Sotiriadis wrote:

> Ean kapios exei mia nisida me NT tote fisiologika borei na diaxeirizetai
> ta accounts apo ton NT server kai na iparxoun kodikopiimena logins apo ola
> ta stations. Yparxei dilladi kentriki diaxeirisi xrhston me kodikopiisi.

????? Me kodikopoiisi ennooume?

> An aytos ta xilosei (my case) kai perasei se ola linux, pos tha kanei
> kentriki diaxerisi ???
>
> Dokimasa to paketo kerberos pou eixa akousei oti kanei katio tetio alla
> malon lathos mou eipane dioti den boreis na oriseis flio homedir klp klp
> alla apla kodikopieis kapia services.

Kamia sxesi me domain controller twn NT to kerberos.

> Episis skeftomai to NIS (an xerei
> kai kaneis apo pou tha tio bro as milisei) alla ematha oti den einai
> kodikopiimeno, opote...

Ayto einai to protypo pou akolouthisan ta NT gia na ftiaksoun ayta pou
onomazoun domains. Bebaia den katalabainw ti ennoeis legontas kodikopoiisi,
opote....

> To mono sistima pou xero prosopika na kanei ola
> ayta einai to MIT athena. Xerei kaneis alles methodous ? Exei na proteinei
> kaneis kamia lisi. Yparxoun akomi kai eborika paketa gia teties doulies ?

Nomizw oti kai ayto einai entelws asxeto. Alla pali, den to kserw...

> Eyxaristo.
> LS

H egw den katalaba kala ayta pou les gia to Nis, i esy den katalabes kala ti
einai to NIS. Diabase to NIS-HOWto na deis kai pws stinetai (akoma kai an den
to stiseis, einai kalo pragma na to diabaseis).

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr