Provlima login...

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon May 3 11:26:23 EEST 1999

Vassilis Fotopoulos wrote:

> Agapiti lista perimenw ena hint giati 8a trella8w!
> Exw stisei ena linux san mail kai ftp server
> ka8ws kai san web site gia tis anages enos
> mikrou ereynitikou group. Edelws 3afnika
> kanena melos den borei na kanei login (oute
> kai gw san root) enw to koufo einai oti boroume
> na kanoume kanonika ftp!!! skeftika mipws eixan

Exo pathei to idio pragma. Apla lhksane ta passwords ... :-) Ego hmoun tyxeros
giati etrexa kdm kai mporesa na kano login apo X (opos esy - kserei kaneis giati
symvainei ayto ?) kai xrhsimopoihsa to utilitaki toy kde gia na epanenergopoihso
to password toy root kai na apenergopoihso th lhksh. Sthn periptosh soy mallon
tha prepei na kaneis boot apo disketta kai na peirakseis me to xeri to shadow.
Den ksero ti akrivos allages prepei na kaneis, yparxei kanenas pou na kserei ?

<snip>

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr