VmWare and Win98

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon May 3 09:15:27 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 03 May 99, Linux-greek-users wrote to (DJ Art with subject "Re: VmWare and
Win98":

 >> Αν στο configuration του VmWare βάλω
 >> σαν virtual hard disk τον κατάλογο /hda1 υπάρει περίπτωση όταν
 >> πατησω το Power On να φορτωθούν τα Windows?
 L> Από όσο γνωρίζω, αυτό δεν είναι εφικτό. Πρέπει να δημιουργησεις
 L> ενα virtual drive στο partition του linux σου και να εγκαταστησεις
 L> εκεί εκ νεου τα winblows.

To dokimases? Nomizw pws ginetai mia xaroula ayto poy 8elei na kanei - alla
mono se IDE diskous. Yparxei kai sxetiko tool sto distribution toy vmware. Den
to dokimasa, aplws epeidh den exw windows egkatesthmena s'ayto to mhxanhma,
alla nomizw oti mporei na doulepsei.

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130'
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr