File modification protection

Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Mon May 3 06:11:05 EEST 1999

Costas Barakitis wrote:

> Alejandros Diamandidis wrote:
>
> > bcostas at gamesoverdose.com (Costas Barakitis) wrote:
> > >Yparxei tropos na 'kleidwsw' kapoia arxeia me password etsi wste an
> > >kapoios 6elei na ta peiraksei (akoma kai san root) na toy zhta password?
> >
> > Den exw akousei na ginetai ayto pou zhtas, alla isws mporeis na
> > xrhsimopoihseis to "immutable" attribute tou ext2fs. An dwseis
> > `chattr +i arxeio' tote to arxeio den mporei na to peirajei kaneis,
> > oute o root, mexri na afairethei to immutable. Ta attributes mporei
> > na ta peirajei mono o root.
>
> Ayto den to hksera. Loykoymi einai gia thn periptwsh moy.

An katalaba kala apo allo email sou, 8eleis na dwseis se kapoion root se
ena mhxanhma,alla na mhn mporei na peira3ei kapoia arxeia.
Den katalaba pou blepeis to loukoumi omws sthn sugkekrimenh periptwsh :)
Ama einai root,kanei chattr -i kai meta to peirazei.Ektos an anaferesai
se "security through obscurity",dhladh oti den 8a 3erei na to kanei :)

--
Achilleas Kotsis (System administrator @ status.gr)
Webpage: http://www.darkness.gr/~achille/
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr