Red Hat 6.0 (se CDR)

Konstandinos Saipas saipman at eexi.gr
Sun May 2 02:22:24 EEST 1999

To idio problima exw antimetwpisei kai egw, dhmiourgw thn kopia kai katopin
kolaei sto idio shmeio pou aneferes.
Psaxnontas sto site ths redhat eida pws yparxei problima, kata prwton logw
twn diaforetikwn permissions pou mporei na exoun ta files sto mirror. Gia
ayto to skopo yparxei ena utlility pou elenxei ta permissions se sxesh me
ta apotelesmata toy "ls -lNR" tou ekastote folder, kai aytomata ta allazei
sta swsta.
To utility ayto mazi me tis sxetikes odhgies tha to breis sto:
http://www.ajusd.org/~edward/fix-rhcd/
ekei anaferetai epishs pws na ftiaxeis bootable cd me to mkisofs.
Shmantiko einai epishs na dhmiourgithoun ta arxeia TRANS.TBL wste sto
rockridge image na yparxei swsth antistoixhsh twn filenames apo kefalaia se
mikra.
Genikes odhgies anaferontai sto RedHat CD-Burning HOWTO pou mporeis na
breis edw:
http://www.redhat.com/mirrors/LDP/HOWTO/mini/RedHat-CD.html

Kalh tyxh;}

Konstandinos Saipas