....Debian & RPM

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sat May 1 22:04:24 EEST 1999

> sosta ola auta, ala auto pu enoousa egw einai oti ean enas (arxarios) xrhsths
> exei 2 epiloges metaksi tou linuxconf p.x kai tou manual edit twn conf files
> tote 99.9% tha strafei sto linuxconf (afou malon den tha 3erei kan ti na kanei
> me ta conf files)

Ara den mhlame gia kripsones alla gia epiloges pou kanei o kathe xrhsths.
Oi kripsones den yparxoun sto linux symfonoume se afto?
Nai exeis dikio oti o arxarios user tha prwthmhsh to linuxconf alla afto den prepei
na shmenh oti den tha diavasei 2-3 manual kai merika docs, allwste ta help files
tou linuxconf einai empty room sto redhat 5.1 toulaxiston:)

> Antitheta ean den ipirxe to linuxconf tote anagastika tha prepei na diavasei
> docs
> man pages kai na asxolithei o idios, dhladh kata th gnomh mou vgenei kerdismenos
>
> kai mathenei kapia pragmata .
> Fisika auth einai mono h gnomh mou kai den einai anagh na einai kai h swsth...

Swsta les oti mathenei alla giati nomizeis oti to configuration mesa apo linuxconf

ginete xwris na exeis diavasei manual?

Kerdismenos vgainei kai apo linuxconf ean exei diavasei kati prin.

Kerdismenos tha vgei asxetou tropou epiloghs configuration,linuxconf 'h vi..., ean prwta

diavasei kai merika howto kai ta sxetika.

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr