Red Hat 6.0 (se CDR)

_MHz_ costcon at cytanet.com.cy
Sat May 1 17:22:11 EEST 1999

file mu kitakse na deis, afu exeis auta ta problimata tha su sinistusa na
kaneis HD installation.

Or na mu stileis to CD kai na su pw tp problem. Vasika sto CD prepei na
valeis ta files opws vrisontai ston FTP server.

An thes na mu stileis to CD na to dw kai na vrw to problem den exw provlima,
to provlima ine oti menw Cyprus.

=              Contact _MHz_
= E-mail: costcon at cytanet.com.cy
=             _mhz_ at softhome.net
= In IRC: #Archangelos in Undernet Servers
= UIN: 30136845