Peri proswpikhs prosforas, flames, k.l.p (was Re: allagh boot-u

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Sat May 1 13:00:53 EEST 1999

I.Ioannou wrote:

> Parakalw , to thema EINAI FLAME, as mhn paei parapera.

Ean esy eixes kaloproaireto skopo, 9a mou eleges oti h9eles me
proswpiko email. Apo thn stigmh pou to les dhmosia, einai sigouro
pws o allos na amyn9ei.

> On 30-Apr-99 Yiannis Galanomatis wrote:
> >
> Mallon den katalabes ti eipa, auto pou sou apantisa einai kanonas ston kosmo
> toy Linux. Kalo na karponomaste oti kanoun oi alloi, alla se kapoia fash

ypogrammizw to "se kapoia fash".

> koitame na prosferoume kai emeis. Ase pou ayto pou zitises einai eykolo na to
> kaneis monos sou, mono kai mono gia thn xara tou na anakalipseis to pws ginetai
> re adelfe !!

Afou einai toso eykolo, den mou les pws ginetai giati egw eimai hli9ios kai
den katalavainw?

> To Linux einai kati pou fiaxnetai se ethelontikh bash, kai h
> prosopikh prosfora einai toso eyxaristish oso kai mathisi.
> Kai h lista den exei na kanei tipota me olla ayta. Den einai aytos o rolos ths,
> prwta erxetai to "kanto monos sou" , meta to "den mporw na to kanw, dwste
> mou hints tou pws tha matho na to kanw" kai telos to "mhpws to exei kanei
> kanenas allos giati emena den mou bgenei".

Na sto pw me alla logia: "lypamai file, den 3erw C". An 9es na ma9w C wste na
alla3w to logo mou, den nomizw oti a3izei ton kopo.
Pantws symfwna me ayta pou eipes, h lista afora MONO programmatistes, e?

> Kai ayto einai kanonas pantou gia
> otidipote lista Linux. Paliotera tha epernes apla apantisi RTFM kai mono.

WITFM?
(WHERE is the fucking manual?)
An yparxei dei3e mou to, na to diavasw kai na valw
to logo pou 9elw xwris na zhthsw parapera voh9eia.
Alla nomizw oti ayth akrivws thn ellhpsh kaleitai na
kalypsei h lista.

> Tha apantisw synoptika, kai parakalw mhn dwseis synexeia.
>
> Ta mperdepses. Den sou ebaza xeri san listman, ayto tha sou apantagan opou kai
> na eisoun, gia kane kamia bolta se kanena comp.os.linux.* gia na katalabeis ti
> enoo. (Mou fenetai oti tha arxisw na xrisimopoiw pseydonymo an einai na stelnw
> apantisi pou einai asxeth me themata deontologias).

exw paei, kaneis den mou exei kanei parathrhsh.

> Kai egw fyle briskomai se periodo pou prepei na douleuo se kana dyo doyleies,
> gia na bgazw to pros to zein, kai taytoxrona na kanw kai ton listman.
> Kai o Dimitris o Bouras trexei san ton Beggo, kai taytoxrona prepei na bgazei
> kai ta Ellinika gia X, ti sxesh exoun olla ayta ?

gia ton A 'h ton B logo den borw (egw proswpika) na valw ellhnika aythn thn
stigmh. Exw kindyno na exw ta X ektos leitourgias gia kapoio xroniko diasthma
kai aythn thn stigmh den einai dynaton na ginei kati tetoio.
Elpizw na hmoun safhs, mhn dwseis synexeia.
An kapios apantaei se thread pou exw anoi3ei, an 9elei na to diavasw,
as grapsei greeklish. An oxi, ygeia kai eytyxia.

> Ma kai na thes na matheis Linux, me thn nootropia pou exeis den prokeitai.

Ma kai auto genika to les? Mallon prepei na to parw proswpika, alla den
prokeitai na apanthsw se tetoiou eidous kathgories, den a3izei ton kopo.

> Den
> einai thema "fantazmenou h alazona" einai thema aplhs pragmatikotitas logo
> empeirias : " to Linux DEN EINAI gia asxetoys xrhstes Windows, pou OUTE kseroun
> OUTE exoun diathesi na mathoun. Kai kaneis den zitise mazikh proseleusi asxetwn
> xrhstwn sto Linux (kserw kserw Eyripidi, paliotera elega alla :-( )

Nomizw oti h syzhthsh exei arxisei na ginetai prosvlhtikh gia emena.
Afou nomizeis oti exeis dikio, na 3ereis oti erxesai se anti9esh me to
geniko reuma tou linux, pou zhtaei thn "katakthsh tou desktop".
An esy epimeneis oti to linux prepei na meinei meta3y kapoiwn
sklhropyrhnikwn programmatistwn, diko sou 9ema, den exeis
to dikaiwma na mou to epivalleis. Egw 9a prospa9hsw na ma9w
linux akoma kai an den 3erw C.
Yparxei provlhma?

> (Ta briskeis romantika, e ? To idio kai o Bill Gates :-) )

Mallon den me katalaves. Gia esena to elega, oxi thn lista ("...krinontas apo to
pnevma
ths apanthshs sou...")

> Kai egw exw barethei kathe kainourgio mellos ston kosmo toy Linux pou erxetai
> xaroumeno pou briskei etoima pragmata, kai den kanei kamia prospatheia oute na
> to psaksei parapanw, oute na prosferei kai ayto me thn seira toy. An htane etsi
> tha yphrxe mono o Linus, kai tha to poulage, den tha to edine GPL.

Epanalamvanw oti den 3erw C. Den eipa oti den skopevw na ma9w. Mhpws esy
den arxises kapote apo to mhden? Kapoioi den se voh9hsan kai esena afilokerdws?
An vevaia genni9hkes programmatisths, enta3ei. Me tis gnwseis pou exw twra
tosa borw na prosferw.

Gia ta osa peri linus kaneis la9os, to linux e3aplwnetai kai einai dedomeno oti
den
einai dynaton *oloi* na prosferoun. Apla kapoio pososto apo aytous 9a einai
programmatistes. Alla kai oi programmatistes programmatizoun gia na prosferoun
ena ergo, den 9a to kanan an den yphrxe kapoios pou na to zhtouse.
Ti ennow? Oti oso megalwnei o plh9ismos twn linuxariwn, toso 9a megalwnei o ry9mos

ay3hshs tou ogou twn programmatwn, oxi mono epeidh bhkan neoi programmatistes,
alla kai giati bhkan neoi xrhstes.

An kai akoma kai to oti o ka9e enas xrhsths pou vazei linux prepei na prosferei
programmata
se GPL einai se amfisvhthsh.

Pantws gia na yposthri3w thn 9esh mou, 9a kanw to e3hs.
Yposthrizeis oti my3iarika san kai mena den prepei na alloiwnoun
thn areia fylh twn linuxariwn.
An estw kai ena allo melos ths listas symfwnei me thn parapanw xitlerikh
aposph, as to pei kanontas reply sto mynhma ayto, kai egw yposxomai oti
den 9a sas 3anaenoxlhsw. An omws den ginei etsi, 9elw na mhn me
3anaenoxlhseis esy.

> Opws exw barethei otan kapoios pernei mia apantisi san thn dikia mou (pou
> diaole einai sinithismeni sto Linux, kai den ginetai se prosopikh bash)  meta
> na to gyrizei se proswpiko flame, giati den toy arese.

Mou les oti 9elw mashmenh trofh, oti eimai enas asxetos, klp kai 9es
na sou pw kai eyxaristw?
Epanalamvanw oti an 9es na kaneis tetoies proswpikes parathrhseis,
na tis kaneis me proswpiko email, eidallws 9ewrw oti
9igeis thn proswpikothta moy.

> Genika exw arxisei na nostalgw tis diskettes toy Slackware.

To na sou aresei na exeis ena leitourgiko adikaiologhta dyskolo pou
den sou prosferei tipota parapanw apo ena allo poly eykolotero, egw
to lew mazohismo.
(Kai mhn mou peis gia linux-windoze. To linux prosferei parapanw.
Milaw gia ekdoseis tou linux.)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr