Peri proswpikhs prosforas, flames, k.l.p (was Re: allagh boot-u

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat May 1 06:52:35 EEST 1999

Parakalw , to thema EINAI FLAME, as mhn paei parapera.

On 30-Apr-99 Yiannis Galanomatis wrote:

> Kat' arxhn den 3erw an to les proswpika 'h genika.

Fysika kai einai genikh paratirisi, den se kserw kai apo xtes. Opote
antiparerxomai ta "prosopika".

--sniped---

> An to les genika, sou apantw oti h lista  ypoti9etai oti yparxei gia na
> voh9aei tous xrhstes tou linux. Den boreis esy na mou les "kanto monos soy",
> ti sthn euxh rolo paizei telos pantwn h lista?

--sniped--

Mallon den katalabes ti eipa, auto pou sou apantisa einai kanonas ston kosmo
toy Linux. Kalo na karponomaste oti kanoun oi alloi, alla se kapoia fash
koitame na prosferoume kai emeis. Ase pou ayto pou zitises einai eykolo na to
kaneis monos sou, mono kai mono gia thn xara tou na anakalipseis to pws ginetai
re adelfe !! To Linux einai kati pou fiaxnetai se ethelontikh bash, kai h
prosopikh prosfora einai toso eyxaristish oso kai mathisi.
Kai h lista den exei na kanei tipota me olla ayta. Den einai aytos o rolos ths,
prwta erxetai to "kanto monos sou" , meta to "den mporw na to kanw, dwste
mou hints tou pws tha matho na to kanw" kai telos to "mhpws to exei kanei
kanenas allos giati emena den mou bgenei". Kai ayto einai kanonas pantou gia
otidipote lista Linux. Paliotera tha epernes apla apantisi RTFM kai mono.

--sniped empathis prosopikh epithesi--

Tha apantisw synoptika, kai parakalw mhn dwseis synexeia.

Ta mperdepses. Den sou ebaza xeri san listman, ayto tha sou apantagan opou kai
na eisoun, gia kane kamia bolta se kanena comp.os.linux.* gia na katalabeis ti
enoo. (Mou fenetai oti tha arxisw na xrisimopoiw pseydonymo an einai na stelnw
apantisi pou einai asxeth me themata deontologias).

( Na apantisw kai sthn ousia tou flame sou ? O Ioannou den einai kapoios
mpampoulas h geroparaksenos edw mesa, einai aytos pou se ethelontikh bash, edw
kai 2 xronia, kseniktaei gia na exeis aythn thn lista. Diatithesai na analabeis
? )

> XILES fores kalytera na phrwnw ena poso kai na exw sigourh yposthri3h
> xwris na exw kanenan na me zalizei. Outws 'h allws den nomizw na

Opws nomizeis, diko sou thema. Edw pantws mhn perimeneis to "plirono, ara
apaitw"

--apo allo e-mail me thema "O epimenwn greeklish (Re: peri deb.)", eipes :

> Akou file, vriskomai se mia synexh e3etastikh periodo, se liges meres grafw
> proodous, meta ergasthria, meta 1h e3etastikh, meta 2h e3etastikh.
--k.o.k--

Kai egw fyle briskomai se periodo pou prepei na douleuo se kana dyo doyleies,
gia na bgazw to pros to zein, kai taytoxrona na kanw kai ton listman.
Kai o Dimitris o Bouras trexei san ton Beggo, kai taytoxrona prepei na bgazei
kai ta Ellinika gia X, ti sxesh exoun olla ayta ?

> eite psilofantasmenos, eite alazwnas. Me thn logikh sou to linux den 9a
> metrouse panw apo liges xiliades xrhstes.

Ma kai na thes na matheis Linux, me thn nootropia pou exeis den prokeitai. Den
einai thema "fantazmenou h alazona" einai thema aplhs pragmatikotitas logo
empeirias : " to Linux DEN EINAI gia asxetoys xrhstes Windows, pou OUTE kseroun
OUTE exoun diathesi na mathoun. Kai kaneis den zitise mazikh proseleusi asxetwn
xrhstwn sto Linux (kserw kserw Eyripidi, paliotera elega alla :-( )

> ti9etai 9ema peri syllogikothtas, allhloyposthri3hs, kai ta synafh romantika,
> krinontas apo to pnevma ths apanthshs sou.
> Apla exw vare9ei na mou kaneis parathrhseis san na eimai kanena mirko
> paidaki. An 9es diegrapse me apo thn lista.

(Ta briskeis romantika, e ? To idio kai o Bill Gates :-) )

Kai egw exw barethei kathe kainourgio mellos ston kosmo toy Linux pou erxetai
xaroumeno pou briskei etoima pragmata, kai den kanei kamia prospatheia oute na
to psaksei parapanw, oute na prosferei kai ayto me thn seira toy. An htane etsi
tha yphrxe mono o Linus, kai tha to poulage, den tha to edine GPL.

Opws exw barethei otan kapoios pernei mia apantisi san thn dikia mou (pou
diaole einai sinithismeni sto Linux, kai den ginetai se prosopikh bash)  meta
na to gyrizei se proswpiko flame, giati den toy arese.

Genika exw arxisei na nostalgw tis diskettes toy Slackware.

Christo (Rucidi) ti leei eipes to BSD ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr