O epimenwn greeklish (Re: peri deb.)

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Sat May 1 03:15:00 EEST 1999

I.Ioannou wrote:

> Tha diafonisw, oxi gia ethnikistikoys logoys , alla gaiti pisteyw oti an den
> exeis ayton ton elaxisto xrono pou xreiazetai, gia na eggatastastiseis Ellinika
> sto Linux sou , tote mallon den einai to leitoyrgiko pou psaxneis.
> Kaneis mas den exei poly xrono.
> To Linux einai gia atoma pou to psaxnoun, masimenh trofh mhn perimenete
>
> (kai no flames pls)

Akou file, vriskomai se mia synexh e3etastikh periodo, se liges meres grafw
proodous, meta ergasthria, meta 1h e3etastikh, meta 2h e3etastikh.
Epipleon vriskomouna se mia periodo spoudastikwn eklogwn, pou ka9e
allo para eley9ero xrono exw. Telos eimaste se empolemh periodo kai
an nomizeis oti 9a afhsw ta syllalhthria, tis prokyrh3eis, tis afissokolhseis,
tis piketofories, klp gia na ka9omai na prospa9w na valw ellhnika, kaneis la9os.
An to oti (eidika aythn thn periodo) den exw poly xrono gia na asxoloume
me ton ypologisth me katatasei sta atoma pou zhtane mashmenh trofh, nomizw
oti kaneis la9os. An nomizeis omws oti prepei na ftynw aima ka9e fora
pou 9elw na kanw mia doulia ston ypologisth mou kai oti to linux exoun to
dikaiwma na to xeirizontai mono osoi einai apo hackers kai panw, osoi 3eroun
C, assembly, shell programming, einai diaxeirhstes diktywn 'h osoi
fiaxnoun diktya novell sta dialymata tous, mallon nomizw oti eisai
eite psilofantasmenos, eite alazwnas. Me thn logikh sou to linux den 9a
metrouse panw apo liges xiliades xrhstes.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr