Xrwmatakia se X

Panos Maheras arcana at hol.gr
Sat May 1 01:13:03 EEST 1999

On Sat, 01 May 1999 00:20:28 +0300, you wrote:

>Exw SuSE 6.0 kai mia Diamond Stealth 3D 2000 egkatesthmenh kanonika mesa apo ton sax.
>To problhma moy einai oti afenos sto Netscape 4.5 ta koympakia fainontai aspromayra (enw oi selides kanonika)
>kai sto Arena kai WordPerfect ta koympakia einai skiasmena (alla egrwma), me apotelesma na mh fainetai ti einai
>to ka8ena. Dokimasa na kanw uninstall/reinstall to netscape alla den alla3e tipota. Omoiws kai me to WP.
>
>Allwste opws diabasa se newsgroop ths Corel to problhma einai ston Xserver.
>Kamia ahdia.. eeeee. idea? :)))))

Loipon eixa to idio akribos problhma me to Netscape kai ta koympia toy.
Telika brhka to "koympi" toy :-). Meiosa ton ari8mo ton xromaton (apo 32-bit se
24-bit, 'h apo 24-bit se 16-bit? sorry den mporo na 8ymi8o). Meta apo ayto to
Netscape fainotan mia xara. Profanos kapoio problhma eite me ton X-server eite
(to pi8anotero) me kakosxediasmena programmata. Rije ton ari8mo ton xromaton kai
8a fanoyn ok. (btw, h dikh moy karta einai h Intel Express 3D AGP).

Panos Maheras.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr