o tropos poy...

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Wed Mar 31 14:32:21 EEST 1999

On 31-Mar-99 Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 30 Mar 99, Linux-greek-users wrote to Pavlos Parissis with subject "Re:
> tropos poy...":
>
>  L> Den exw dei kanena RFC na leei gia mail me HTML :-)
>
> rfc1341
>
> Leei mexri kai gia mail me mwb boules kai kordelitsa :^)

Me adikeis. :-(    (Kai tha balw ta klammata)  :-)
To RFC pou anafereis, einai gia to mime, to opoio anefera ston porigoumeni
frasi pou ekopses :-) (den lew oti to ekanes epitides, min arpaxteis).

> To HTML einai gia web selides, to text (kai to mime) einai gia mail

Safestata an exei ola ta headers kata RFC1341 einai apodekto (kai malista exw
dei/parei mails ta opoia mou to diaxwrizoun safws ston client mou) alla an den
to diaxwrizei, einai aparadekto.
Oxi, den lew oti to sygkekrimeno programma to kanei (giati den to thymamai)
alla sta requirements tou Mail client, DEN einai na blepei MIME content. Einai
apla na to diaxwrizei. Diladi prepei na exeis allo programma pou na blepei HTML
selides an den sou steilei kai tin "text-version", kati pou to blepw syxna.
(ayto ennoousa. Kai bebaia mporw na anoiksw to Netscape gia na dw to mail, alla
gia onoma tou Theou...)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr