Staroffice 5.0 free, peri cracking

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Tue Mar 30 10:11:03 EEST 1999

On 29-Mar-99 Kwsths wrote:

> to idio kaneis omws me ta tragoudia...eite ta kaneis mp3 eite ta grafeis
> se kaseta...
> aplws epeidh  syni8izetai apo olo ton kosmo de sou fainetai kako omws..

Exeis dikio, apolyto. Kai oxi, den mou fainetai kalo. Mou fainetai kako. Mou
fainetai malista akoma xeirotero, (kathara pws fainetai, giati stin
pragmatikotita einai to idio akribws) mia pou i kaseta kanei 5-6 xiliades, ara
den yparxei oute i dikaiologia (i opoia bebaia den stekei) oti den sou ftanoun
ta lefta.

> h diafora me thn porsche einai oti den pas na ftia3eis ena panomoiotypo
> antigrafo ths :) klebeis to prwtotypo..
> opws edw... den pas sto katasthma na bouth3eis to cd me ta programmata.
> to perneis apo kapoion allo kai to "klwnopoieis"
> opws kaneis me tis kasetes:)

Oxi, giati des parakatw.

> to paranomo einai an arxiseis na poulas apo ta antigrafa:)
> ekei einai h olh ypo8esh kai auto einai pou diwketai kyriws.

Oxi akribws. To paranomo einai an arxizeis na ta dianemeis. Oxi na ta poulas.
An ta antigrafeis gia na exeis backup gia to spiti sou / tin epixeirisi sou den
tha sou pei kanenas tipota. An to dineis se allous, eite dwrean eite epi
plirwmi, einai paranomo. Opws kai an ta xrisimopoieis xwris license einai
paranomo, kai ekei itan i diafwnia.

Pantws nomizw oti i syzitisi ksefyge apo linux themata kai mallon prepei na
stamatisei. Opoios endiaferetai mporoume na synexisoume se proswpiko epipedo,
na min kourazoume kai tin lista me asxeta mails.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr