o tropos poy...

Nikos KAVOURINOS eos at eos.gr
Tue Mar 30 02:05:47 EEST 1999

Pavlos Parissis wrote:

> ean les na exo san default text asto kalitera dioti ta grammata einai poliiiiii mikra kai den mporo na ta
>
> megaloso me tipota.

opws les kai sy: gi ayto giati na ftaiw egw???

> Afto pou exo kanei einai na me rotai se ti format na stelno ta mail kai tou dino na stelnei se text kai html.
>
> Se afto to mail tou edosa na mhn me rotai alla na to kanei convert se text.
>
> Ean tora kalitera pesto mou na ksero.

twra diavazetai, to gegonos ayto apo mono tou to kathista MAIL

> kai kati allo giati den sas aresei to format se html ksero ksero perikoi exoun mail client pou den
>
> vlepoun-dexontai se html alla gia afto giati na ftaio ego;

tha sou pw mia istoria sxetika me mena

pitsirikas estelna ravasakia stis gkomenitses se xrwmatisto xarti, me
zwgrafitses louloudakia, zwakia, wraia zwgrafismena grammatakia klp klp,
poly oraio xarti, twra to ti egrafa mesa alli istoria, pantws i selida
gemize symmetrikws ki itan xarma ofthalmwn
meta psilomegalwsa ki egrafa pent eji koubentes se kanoniko xarti kai
kati fores diavaza kai tis apantiseis
meta megalwsa ki allo, evgala kai kana fragko, egina flouflis kai stelnw
anti gia grammata videokassetes stis opoies eimai poly oraios,
kalofwtismenos, fainetai kai to kainourio saloni apo pisw, ki an i
gkomena einai kammia dyskoli fainetai ki o kipos kai to aytokinito ap ti
veranta, enw aparaitita se ola ta video krataw kai to kainourio kinito,
epeidi eimai kai monternos sto epomeno e-mail mou tha sou steilw se
html4 enswmatwmeno avi apo ti videokaseta pou esteila proxtes sti liana
tin janthia kai 2 fotografies tis mamas me tin kainouria kadena pou tis
pira sta gennethlia tis. siga mi masisw an kaneis 7,5 wres na katevaseis
to mail sou me ta 654gb axristou kwdika, na pareis 2mb eytheia sto spiti
re na kaneis douleia sou, kai diskous na pareis opwsdipote an thes na
pairneis ta mail mou.

> Telos panton tha stelno se text apo sevasmo se osous den vlepoun html.

eisai poly kalos

> Filika,
>
> Pavlos

eilikrinws filika