Staroffice 5.0 free, peri cracking

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Mar 30 02:31:57 EEST 1999

>         Polloi exoun thn gnomi oti ama thes na xrisimopiiseis ena programa
> plirose to. Oi perissoteroi apo aytous to lene epeidh den boroun na to
> exoun dorean.

Ksereis kanenan NOMIMO tropo na to exeis dwrean? Kai nai, an theleis kati pou
pwleitai, to plirwneis. Ola ta alla einai pseytomagkies.

> Den xero kanena pou na exei agorasei me licence ta win95 i
> 98 p.x. i to office ektos apo to panepistimio pou prepei na dikaiologei
> exoda kai na exei ipostirixi.

Egw pali kserw pollous. Kai oxi to panepistimio :-)

> Ean loipon boro na exo ena programa dorean,
> eite spazontas to, eite vriskontas serial kai de mendiaferei i ipostirixi
> file Mixali tha to xrisimopiiso dioti den exw ta lefta na to paro kai to
> xriazomai poly apla kai tha symfonisoun oi perissoteroi mazi mou.

Ki egw xreiazomai mia porsche, alla den paw na tin klepsw. Yparxoun nomoi,
politikoi kai ithikoi. To an tha tous akolouthiseis i oxi einai diko sou thema
bebaia. Opws kai oi synepeies einai kathara diko sou thema. Kai min mou peis
oti den yparxoun synepeies, giati pou tha paei... kapote tha leitourgisoun oi
swstoi nomoi opws prepei. (kati peri pneymatikis idioktisias an exeis
akousta...)

> Oso gia
> tin Microsoft i thn StarDivision tis exw gramenes sta arxidia mou eno tous
> programatistes tous pou ekanan poli kali doulia de nomizo na tous
> apolisoun epeidi xrisimopio to programa tous tzaba, antiothetos
> plironontai adra kai para tayta kanoun malakies kai malista argoun na tid
> diorthosoun ki olas.

Katse re file. Mia etaireia i opoia plirwnei tous programmatistes tis (kai
pollous allous) epeidi poulaei ta proionta tis, pisteveis oti tha synexisei na
tous plirwnei an DEN poulaei? Pou tha ta brei? An kanoun malakies, min ta
xrisimopoieis. Gi ayto polloi protimoun Open Source programmata. Giati an sou
tin spaei mia malakia, tin diorthoneis. H perimeneis kapoion na tin diorthosei.
Kai oxi tin etaireia. Oso gia to plirwnontai adra, apantise allos poly kala.

> Opote mi mou les malakies gia to an theoro magia na spas programata giati
> kai mono to gegonos oti boreis na ta spaseis se kathista xrhsth enos
> epipedou (oxi aparethta vevea alla leei kati).

Ayto diladi apo pou bgainei? Epeidi ksereis na breis to string gia to
Registration den simainei oti mporeis na grapseis kai 10 routines xwris na sou
skasoune. AYTOS einai o <<xristis>> kapoiou epipedou. O PROGRAMMATISTIS de
kapoiou epipedou, einai aytos (aytoi) pou kathetai (kathontai) kai grafei/oun to
StarOffice kai alla tetoia programmata. Me tis malakies tous kai ena swro alla
straba, alla einai projects ogkou, pou thelei kotsia gia na ta skefteis, estw.

> Aytop pou theoro magia
> vevea den einai to cracking alla to reverse engineering. Tora an epidi
> ksereis assembly kai exeis enan kalo debbuger boreis na spas programata
> to theoro magia,h apanthsh einai NAI  giati den einai kati pou borei na to
> kanei o kathenas
> (an thelei na mathei borei).

Akribws mporei na mathei, an anti na asxolithei me tipota epoikodomitiko,
kathetai kai asxoleitai me tetoies eksypnades epi ena mina. Meta sou ginetai
kai gamw tous "crackers". An ayto einai to oneiro sou, mprabo. Tha ta
katafereis syntoma. Ligo diabasma xreiazetai.

> Magia theoro episis kai polla alla pragmata
> pou de borei na kanei o kathenas oxi giati den exei to mialo na ta kanei
> alla giati de thelei na mathei kai ta thelei ola sto piato.

Ayto mou thymzei ena mail pou esteile kapoios stin lista prin 2-3 meres, pou
den ebriske kapoies grammatoseires se ena site giati itan se allo directory apo
ayto pou edeixne to link. Kai ebale tis fwnes kiolas :-) Mipws kata tyxi ksereis
poios itane?

> LS

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr