ZIP

Lazaros Sotiriadis lsot at sirenes.bio.auth.gr
Sun Mar 28 17:39:20 EEST 1999

 Eyxaristo katarxhn, alla to provlima mou distixos einai oti alloi mou
dinoune winzip spasmena arxeia apo ta pc tous kai de boro na ta unziparo
Dokimasa na kano copy ena ena ta zips kai cat to ena sto telos tou allou
kai meta unzip kai telikos doulepse, alla elega mipos agnoo kapia ekdosi
pou na kanei oli ayth ti diadikasia xwris na xreiazetai na tin grafo.

Mia kali idea tha einai na grapso ena scriptaki vevea alla ayto pou me
provlimatizei einai oti otan kano unzip vriskei oti to arxeio einai to
teleuteo apo ena set spasmenon . De katalaveno giati tous einai toso
diskolo na kanane kapio utility. Pantos simera pou piga sthn selida tou
zip leei oti sthn ekdosi 3.0 tha ta ypostirizoun ola ayta (Amhn kai pote)

LS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr