o tropos poy...

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Mon Mar 29 19:09:07 EEST 1999

> Re sy pavlo, oxi oti einai idiaitera enoxlitiko, alla ektos aftou
> ka8isterei kiolas...
> Giati sta reply sou (pou einai polla kai mpravo) xrisimopoieis auton ton
> enoxlitiko tropo?

se pion anaferese; ti akrivos vlepeis;

> Den mporeis na ta kaneis inline se morfh >> opos oloi?

emena otan kano reply ena mail o netscape vazei mia katheth mple grammh ste afta pou exei grapsei

o allos.Profanos esi kai mporei kai alloi den vlepoun thn mple grammh alla kati allo, ti sto kalo einai afto to allo

pou exo den to vlepo.

Mipos einai kamia epilogh ston nestcape pou den exo dei mexri tora;

Ean einai pesmou thn kai ego tha to kitakso.

Filika,

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life