Arxarios

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Mon Mar 29 03:06:05 EEST 1999

NIKOS VOULI wrote:

> Geia sas .
> Einai i proti fora pou grafo .
> Exo redhat 5.2.
> An kai diavasa kapoia HOW-TO den katalava  pos na kano syndesy sto
> internet.
> Apo oti exo mathi yparxoyn poly tropy . Ego exo syndesy mesou
> compulink.PPP.
> Akoma den mporo me tipota na kano compile to XISP . Mou vgazei synexeia
> otan kano compile oti den mpori i den exei oristi to setkey.
> Eimai arxarios kai isos tha sas fanoun aples eos ilithies alla emena tha
> me boithisete para poly an apantisete .
> Eyxaristo.LINUX

gia to compile to xisp kane vi Makefile kai sto section gia slackware vale se
kathe grammh prosta afto #
meta ligo pio kato exei ena section gia redhat kai suse.
kai vgale ta # etsi oste na exei :
BINX11 = usr/X11R6/bin
USRLOCAL = usr/bin
SBINDIR = usr/sbin
VARRUN = var/run
USRLIBPPP = $(SBINDIR)
OPTSDIR = etc/ppp
MANDIR = usr/man/man1
ETCPPP = etc/ppp
DESTDIR = $(RPM_BUILD_ROOT)
GROUP = root
GCCFLAGS =$(RPM_OPT_FLAGS)
EXTRADEFS = -DGLIBC2
#EXTRADEFS =
EXTRALIBS = -lcrypt
#EXTRALIBS =
LINKX11 =
INSTALL = install

ean den exei xform pigene ston ftp.ntua.gr kai tha tis vreis.

Elpizo na voithisa

Filika,
Pavlos

> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life