glib + gtk1.2.1 + threads

NightSpirit night at hack.gr
Fri Mar 26 23:32:54 EET 1999

Kaminakis Nikos wrote:

> geia xara....
>
> prospa0w na kanw configure to gtk1.2.1 alla mou leei kapou oti
> configure: error: I can't find the libraries for the thread implementation
>                 posix. Please choose another thread implementation or
>                 provide information on your thread implementation.
>                 You can also run 'configure --disable-threads'
>                 to compile without thread support.
> [nickam]@brave:~/utils/glib-1.2.1 [45]>
>
> egw vevaia tou eixa dhlwsei -with-threads=posix .
> poies einai autes oi vilvio0hkes pou mou lypoun ??
>
> euxaristw
>
> -n.

an exeis libc5 sistima katevase kai vale
to paketo linuxthreads 0.71 .
Exe ipopsin oti h iposthriksh threads se libc5 einai poli buggy
kai prepei na exeis thread aware xlibs.

An exeis glibc nomizw oti ta threads einai implemented mesa stin library
dhl den xriazetai na valeis alo paketo. (nomizw)

--
        "She broke my heart ,
         so i ripped her's out !"

      night at hack.gr