Περί kernel compilation

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Fri Mar 26 01:29:08 EET 1999

pestilence wrote:

> Kane upgrade yta paketa me ta sxetika rpm, katebase ton 2.2.3 kai egatesthse
> ton.
> Shmera ekana upgrade 3 mhxanakia xwris kanena problhma...opote den pisteyw oti
> ua se dyskolepsei., outos h allws ta rpm's kauontai mia xara.
> Nai ama kaneis upgrade ta rpm's xwris install to neo kernel exeis problhma (mou
> fenete oti ayta pou ephreazoun einai ta modutils kai to net-tools).
> Gi'ayto apefyge na kaneis update xwris na kaneis install ton neo kernel.
> An kai pali den agatasthseis ton kernel, to systhma ua bootarei alla 8a exeis
> errors...opote sou dinete h eykaireia na kaneis recompile.
> Epishs an exeis to RedHat apo ta cd ths infomagic koita to rc.sysinit dioti apo
> default ayth eixan afhsesi to module search path se /lib/modules/2.0.* kai
> allaxeto se 2.2.*

To rc.sysinit anoiki sto initscritps paketo kai proxtes eida sthn linuxtoday oti
exei vgei neo update gia afto to paketo ,profanos lini to provlima. Oxi pos einai
kati simantiko alla leme tora.
aaa osi theloun ton 2.2.3-2 sew rpm iparxei sto
http://rufus.w3.org/linux/RPM/ByName.html

Einai sigouro oti meta nea rpms xoris ton neo kernel to systima bootari kai sou
dinete i efkeria na diorthoseis thn zhmia?
To leo afto dioti xtes imoun se ena filo pou exei suse 5.3 kai ta rpm den
"kauontai mia xara":)

Filika,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life