gnome se libc5

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Mar 25 22:27:52 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 25 Mar 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "gnome se libc5":

 L> Telika malon den gustarei th libc5 to gnome.

O monos logos poy h libc5 zei akoma einai oi perierges emmones toy Volkedrig.
8a'prepe na thn afhsoyne na psofhsei siga siga - ypopshn oti to development kai
to maintenance ths exei stamathsei edw kai arketo kairo. To slackware einai
pleon to mono major distribution poy epimenei na th xrhsimopoiei sa basikh toy
biblio8hkh (to Slackware 4.0 poy 8a bgei se ligo einai akoma libc5 based, kai
apo oti leei sto www.slackware.com kai h epomenh ekdosh 8a einai).

Den mporw na katalabw poios an8rwpos me to myalo mesa sto kefali toy epimenei
na xrhsimopoiei ayto to distribution. (Kai, oxi, ena libc5 - based systhma me
libc6 runtime support DEN einai isodynamo me ena libc6 - based systhma).

Kai mia poy milame gia biblio8hkes. Na anamenete allo ena painful upgrade, apo
GNU libc 2.0 se GNU libc 2.1. An ola pane kala omws, ayto 8a einai to teleytaio
libc upgrade poy 8a einai painful - Ypoti8etai oti to versioned symbols support
poy parexei h GNU libc 2.1 8a epitrepei metaksy allwn th swsth synyparksh
pollwn versions ths GNU libc...

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr