gnome se libc5

NightSpirit night at hack.gr
Thu Mar 25 14:51:28 EET 1999

Telika malon den gustarei th libc5 to gnome.
Me exei taraksei sta X io errors, to load anevenei sto 100%
kai to kpanel mou troei kai ta 64 mb ram kai ligo apo to swap.
Exo kseskistei na svinw cores kai na kanw restart.

Apo oti fenete malon einai provlima threads.
Oi libs pou exw gia ta X einai anavathmismenes thread-aware
ala fenete oti den ftanei auto gia to gnome.
(Malon kanei perform X calls from multiple threads concurrently
opos eixa diavasei kapou)
Apo oti katalava thelei oposdipote  glibc sistima.
An kapios katafere na to valei se libc5 sa mou stilei ena mail

Pros to paron kai o E sketos kalos einai :-)

 euxaristw osous apantisan
(to problem me to gettext lithike me tin teleuta devel. version)

--
        "She broke my heart ,
         so i ripped her's out !"

      night at hack.gr