Trypes ????

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Thu Mar 25 02:51:44 EET 1999

Michalis Kabrianis wrote:

> > Otan evala to linux peiraksa to /etc/inetd.conf kai ekana oles tis grammes me
> > tis diafores ipiresies commented (telnet, ftp ktlp) opws mou eixan pei gia
> > megaliteri asfaleia.
>
> Axa!!! Diladi ti ebgales?
>
> > Proxtes anoiksa tixaia to /var/log/messages kai eida oti
> > kapoioi hacker eixan mpei sto sistima moy apo telnet.
>
> Ara mallon den eixes kleisei to telnet :-(
> Diladi otan ebgales ta entries apo to inetd.conf, to telnet to afises anoixto.
> An kai apo oti mou fainetai, prwta se spasane, kai meta sou anoiksane to telnet.
>
> > Otan koitaksa to
> > /etc/inetd.conf ipirxan sto telos 2 grammes me telnet kai ftp kai ena arxeio
> > /etc/inetd.conf?  pou eixe aytes tis grammes.Yparxei kapoia trypa?
>
> Profanws nai.
>
> > <<Mpalwnetai>> ?
>
> ??? Kali erwtisi. H apantisi einai mallon oxi. An exei mpei gia 20 lepta,
> synolika, tote mporei na sou exei kanei ena mixanima wraio (gi ayton) :-)
>
> > Episis pws aytos pou mpike emathe to password moy? H dianomi
> > einai slackware linux 3.6.
>
> Eksartatai. An afises kapoio account xwris password, itan eykolo na mpoun.
> Meta, einai akoma pio eykolo na paroun to root password :-)

Epeidh thelo na matho perissotera gia security malista exo ksinisi kai ena prosopiko

project "Secure Your LinuxBox" thelo na rotiso kati sxetiko.

Ean pao kai kano commented tis parakato grammes

ftp     stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  in.ftpd -l -a
telnet  stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  in.telnetd
gopher  stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  gn

Den tha mporei kanpios na ektelei tis parapano command oste na exei prosbash sto mhxanima

ego omos tha mporo kano telnet,ftp se allous;

Mporei na einai xazi h erotisi mou alla singoresteme den ksero apo afta kai gia afto aloste

ksenisa to project gia na matho:)

Filika,

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life