gnu gettext, gtk engines kai alla polla

NightSpirit night at hack.gr
Wed Mar 24 20:30:29 EET 1999

edo kai 2 vdomades prospathw
na balw to gnome se ena libc5 sistima
(debian 1.3) me wm enlightenment (parepiptontos o E 15 einai foveros)

eno ta perisotera paketa mpenoun kanonika
(ola se source)
antimetopisa merika problimata pou me kanoun  na varaw to kefali mou
ston tixo

1on)Evala to gnu gettext 0.10 kanonika (static lib)
me tin parametro --with-gnu-gettext opos eixa diavasei se ena doc
gia to gnome
2on)To gtk+ 1.2.0 kai to glib 1.2.0 mpikan kanonika me ipostiriksh
gettext

3on)Kata to compile tou gtk engines 0.5 (energopiei tin iposthriksh
themes
sto gtk)
mou vgenei :

/bin/sh ../libtool --mode=link gcc  -O6 -mpentium  -o libpixmap.la
-rpath /usr/local/lib/gtk/themes/engines -module -avoid-version
pixmap_theme_draw.lo pixmap_theme_main.lo -L/usr/local/lib -lgdk_imlib
-L/usr/local/lib -L/usr/X11R6/lib   -rdynamic -lgmodule  -ldl -lintl
-lXext -lX11 -lm
mkdir .libs

*** Warning: This library needs some functionality provided by -lintl.
*** I have the capability to make that library automatically link in
when  (MINIMA A)
*** you link to this library.  But I can only do this if you have a
*** shared version of the library, which you do not appear to have.

*** Warning: libtool could not satisfy all declared inter-library
*** dependencies of module libpixmap.  Therefore, libtool will
create       (MINIMA B)
*** a static module, that should work as long as the dlopening
*** application is linked with the -dlopen flag.

kai kata sinepia ftiaxnei static lib.
To gtkengines omos den pezei me tin static.Thelei oposdipote shared.
to THEMA einai oti  to minima  A mou evgene kai kata tin egatastash tou
gtk xoris omos na epireazei to compile.
To erotima einai POS DIAOLO FTIAXNW shared library to gettext afou oute
exei epilogh
kata to configure , se osa arxia epsaksa (makefiles, .in's) den vrika
TIPOTA gia
na ginei shared.

O monos tropos gia na dulepsei to gtk-engines einai na kanw compile to
gtk
xoris ipostiriksh gettext opote to gtk-config --libs den vgazei to
-lintl kai to gtkengines
ginetai kanonika compile.
Ela omos pou se ala paketa parakatw sto gnome APETOUN gtk me gettext .
Exo skistei sta compile kai an lavoume ipopsin oti to gtk mou pernei
30-40 lepta na ginei
compile xoria ola ta ala libraries pou eksartontai apo auto exo
tsatistei poli agria.

Please opios kserei tipota as voithisei.
Exo idi arxisei na grafw ena doc gia tin egatastash tou gnome se libc5
sistimata
afou mou exei vgalei tin panagia gia na to kanw compile enw stin home
page tou gnome
den eida tipota gia libc5.

Ola ta compile ginontai me pgcc 1.1.1 , CFLAGS=-O6 -mpentium
se sistima me libc5.4.46 (i teleutea pou vgike).

      night at hack.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr