Provlima me syndesh sto internet

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Mar 24 16:07:58 EET 1999

On Tue, Mar 23, 1999 at 09:39:11PM +0100, Palantzas Thodoris wrote:

> Kala alla kalytera tha 'tan na stelneis tipota pio oysiwdes. Sta 6 apo ta 10
> emails (kanontas mia proxeirh katametrhsh) briskw olo tetoies "eksypnes"
> parathrhseis kai "epishmanseis". Proteinw oso ginetai na ta elattwseis. Oxi
> tipota allo, bariemai kai na katebazw axrhsta emails.

Apo proswpikh gnwsh tou ricudi mporw na sou pw me bebaiwthta pws oi apanthseis
tou einai axrhstes gia tous tuflous kai gia tous hli8ious, kai an krinw:

a) Apo ta paketa gia anagnwsh text.
b) Apo thn o3uthta ths orashs sou.

mallon 8a prepei na psa3eis ligo th deuterh aitia.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
--  "It's time to stop being selfish and look after ourselves...."  --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr