Trypes ????

Serafeim Papastefanos serafeim at otenet.gr
Wed Mar 24 12:47:17 EET 1999

Geia sas,
Otan evala to linux peiraksa to /etc/inetd.conf kai ekana oles tis grammes me tis diafores ipiresies commented (telnet, ftp ktlp) opws mou eixan pei gia megaliteri asfaleia. Proxtes anoiksa tixaia to /var/log/messages kai eida oti kapoioi hacker eixan mpei sto sistima moy apo telnet. Otan koitaksa to /etc/inetd.conf ipirxan sto telos 2 grammes me telnet kai ftp kai ena arxeio /etc/inetd.conf?  pou eixe aytes tis grammes.Yparxei kapoia trypa? <<Mpalwnetai>> ?Episis pws aytos pou mpike emathe to password moy? H dianomi einai slackware linux 3.6. Mpainw panw apo 1 xrono me windows 95 internet kai pote den me hackepsan apo ekei. Telika mipws to linux den einai toso asfales oso lene?
serafeim at otenet.gr