Ellinika

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Mar 24 02:06:07 EET 1999

On 23-Mar-99 George Billios wrote:
> Se auto to thema o anthropos exei apolyto dikio. To Linux den einai AKOMA
> gia tous aplous xristes, thelei psaksimo kai ypomoni. To an eisai e3upnos
> den paizei rolo. Kai kati akoma: den exo katalabei giati auth h epithesi se
> alla leitoyrgika systhmata, o kathenas dialegei oti thelei kai den
> asxoleitai me ta upoloipa.
> Ayta.

Ayto eipa ki egw. Gia na paiksei rolo to an eisai eksypnos, prepei enas apo
tous dyo na einai entelws panilithios. :-) Kai den nomizw oti einai etsi.
(dystyxws giati oi ilithioi exoun mia dikaiologia, pou o filos mas den exei).

Alla gia skepsou ligo an exei dikio...Einai eykolo na baleis ellinika ?

Yparxoun toulaxiston 2 arthra gia ta ellinika sto magaz, kai toulaxiston 2
how-tos, toulaxiston 2 odigoi pliktrologiou kai toulaxiston 3 "paketa"
ellinikvn grammatoseirvn, ta dyo ek twn opoiwn me aytomati egkatastasi. Mia
matia stin lista i sta howtos tha eftane na lysei to problima se 10 lepta
(metrimena).

Opoios den exei dokimasei na balei ellinika se Macintosh enw douleve Windows, i
se Windows enw douleve Macintosh (kai epiasa epitides ta dyo pio "eykola"
leitourgika) den kserei ti tha pei dyskolia sto na egkatastiseis glwssa. Apla
exoume (?) sinithisei na mas fainetai eykolo OTI kapoios mas eipe KAPOTE kai
twra mas einai gnwsto, enw einai antistoixa dyskolo oti prepei na psaksoume
estw kai ligo gia na broume. Sigoura o filos mas tha exei problima se
OPOIODIPOTE allo leitourgiko ektos Windows. DEN ton peirakse to linux. Ton
peiraskse to diaforetiko. Thema epilogis bebaia, kai den ton katakrinw gia tin
epilogi tou. Ton katakrinw gia tin parakseni stasi tou. To oti aytos den thelei
na psaksei den simainei oti emeis pou theloume eimaste klika, etsi?

Oso gia to pote tha ksanaerthei... PROSWPIKI mou apopsi, kalytera kai gia emas
kai gia ayton pote. Eksallou, an kai pote den tou eleipse boitheia afou exei
steilei 2 mails sto magaz, ta opoia kai ta dyo apantithikan, protimise na
steilei ayto to "magkioriko" mail, ara mallon den exei kali diathesi.
(Mail 2 sto teyxos 2 kai mail 2 sto teyxos 5 (peri ellinikwn))

Se kamia periptwsi min pareis proswpika ayto to mail. Einai kathara
dieykrinistiko gia to proigoumeno poy esteila. Apla epeidi eixame kai paromoia
"krousmata" sto parelthon (archives listas kai mailbox magaz 2ou teyxous)
pistevw oti ayta ta mails prepei na menoun anapantita.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr