Provlima me syndesh sto internet

Yiannis Mandravellos yiannis at offisys.gr
Mon Mar 22 15:33:58 EET 1999

George Daflidis-Kotsis wrote in message ...

>An den mas peis pws sundeoson (PAP/CHAP/kati allo), ti ru8miseis eixes kai
>alla sxetika amfibalw an 8a se boh8hsei kaneis...

Oriste to chat-script poy xrhsimopoio gia thn syndesh (PAP Auth.). To
provlima einai oti me ayto to script syndeomai stis aples thlefonikes
grammes kai oxi ston EPAK (to opoio den mporoun na mou ekshghsoun apo thn
Compulink)...

/usr/sbin/chat -v                                           \
 TIMEOUT 3                                                 \
 ABORT '\nBUSY\r'                                     \
 ABORT '\nNO ANSWER\r'                        \
 ABORT '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'      \
 ''             \rAT                                                \
 'OK-+++\c-OK' ATH0                                 \
 TIMEOUT 30                                              \
 OK ATX3DT0,096599999                        \
 CONNECT 'ppp'
Sto dial string to proto 0 einai gia to thlefoniko kentro.
H syndesh einai Dynamic PPP.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr