XFree86 3.3.3 problem.

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Mon Mar 22 16:00:08 EET 1999

Plagianakos Vassilis wrote:

> Kalhmera se oloys.
> 8elw na balw ton XFree86 version 3.3.3, se ena RH5.2 systhma me XFree
> 3.3.2.
> Exw ta RPMs alla den kanei upgrade logw depedencies (o xwros den
> epitrepei na
> ta grapsw, alla einai polla :-(( ). An kanw force rpm tote exw problhma
> me

Dokimases rpm -Uvh --force --nodeps;
Ta parakato paketa ta evales;
         ftp://updates.redhat.com/5.2/i386/XFree86-3.3.3.1-1.i386.rpm

ftp://updates.redhat.com/5.2/i386/XFree86-75dpi-fonts-3.3.3.1-1.i386.rpm
         ftp://updates.redhat.com/5.2/i386/XFree86-VGA16-3.3.3.1-1.i386.rpm
         ftp://updates.redhat.com/5.2/i386/XFree86-XF86Setup-3.3.3.1-1.i386.rpm
         ftp://updates.redhat.com/5.2/i386/XFree86-libs-3.3.3.1-1.i386.rpm

> ton Xconfigurator (trexei alla h o8onh einai metatopismenh pros ta
> aristera

Afto to provlima to eixa otan proto evala redhat.
Anoikse to xvidtune kai sinxronos to XF86Config.
Vres pia modeline antistixei stous numbers pou deinxei to xvidtune.
Meta pirakse to xvidtune me ta left-right-down-up mexri na sou erthei sthn thesh
pou thes.

Molis erthei ekei pou thes alakse katalila tou numbers sthn modeline pou eixes
vrei prohgoumenos oti teriazei sthn katastash me aftous pou deinxei to xvidtune.
Dose ena apply kai telos.
Diavase prohgoumenos kai to man xvidtune dioti kati mporei na ksenao:)

Sxetika me to upgrade to XFree prin kaneis kati pigene sto rh52-errata-general
kai tha vreis ekei analitikes odigies.

Epeidh einai shmantiko na katalavenoyme afto pou kanoyme tha po merika pragmata
gia dependencies.
Otan vazeis nea version enos lib 'h xfree server einai fisiko na fanazoun merika
programmata dioti otan egina build ekei pou grafontai sto rpm ta requiers files
graftikan ta files ths tote version ths libs 'h xfree server.Ean kaneis rpm
--rebuild ena paketo meta to compile kai ligo prin to telos tha deis na grefei
provides ..................
requiers ..................
Afto den seimenei aparetita oti ta programmata den tha doulepsoun me thn nea lib
'h xfree server.
Pantos otan paizeis me toso simantika paketa na exei PANTA ta paketa pou eidi
iparxoyn mesa sto systhma sou se enan dir dioti ean kati den pai kala afta tha
se sosoun, emena me exoun sosei:).

Elpizo na voithisa

> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life