Applixware kai Ellinika.

Mihalis Tsoukalos mike at intrasoft.gr
Fri Mar 19 17:35:25 EET 1999

Telika brika fonts apo ta Ellinika Windows 3.1.

Ta fonts ginontai install kanonika kai fainontai stis epiloges twn fonts
tou Applix Words alla anti gia Ellinika mou emfanizontai tetragonakia :-(
Ta agglika grafontai kanonika.
Xristimopoio to GRkbd­1.2­1 kai den ksero an afto exei kapoia sxesi.

Kathe bo'i'theia efprosdekti.

efxaristo kai pali,
mixalis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr