squick squick!

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Sat Mar 20 22:06:02 EET 1999

On Sat, 20 Mar 1999, Kontogewrghs Aristeidhs wrote:

> Kai?
> Sou doulepse?
> On Sat, 20 Mar 1999, Christos Ricudis wrote:
>
> > Hello All!
> >
> > Simply a-fucking-mazing:
> >
> > http://www.vmware.com/

Emena mou douleyei teleia, mono pou 8elei poly mnhmh... Trexw MSOffice95
se Win95, kai paei poly kala me 24Mb vm RAM[pi]. to mono problhma pou exw
einai oti sto glibc2-arismeno slackware mou me 2.2.2, o dikos tous Xserver
mou kollaei to mhxanhma.

Tassos
[pi] se mhxanhma me 64 M, ean balw parapanw arxizei na gratsounaei o HDD
agria...
--
Bassoukos Tassos

You know you're a scientist when you argue for three hours about the
theoretical results of an experiment that would take ten minutes to do.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr