egcs-1.1.2 = mikra ektelesima!

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Sat Mar 20 19:45:14 EET 1999

To mono pragma pou me peiraze apo tote pou arxisa na anabathmizw tis
bibliothikes, toys compiler kai ta loipa ergaleia anaptyjhs programmatwn,
htan oti ta ektelesima poy ebgainan sto telos htan poly megalytera ap'oti
palia - ki ayto einai idietaira emfanes (an kai mallon ashmanto) se
mikra programmatakia tou typou "hello world". Molis akousa loipon oti
h kainouria ekdosh tou egcs bgazei mikrotera ektelesima, espeusa na ton
anabathmisw. Nai loipon, einai gegonos:

-rw-r--r--   1 adia     users          52 Sep 10  1998 hello.c
-rwxr-xr-x   1 adia     users       44556 Mar 19 22:22 hello-1.1.1
-rwxr-xr-x   1 adia     users        7600 Mar 19 22:23 hello-1.1.1-stripped
-rwxr-xr-x   1 adia     users       11625 Mar 20 19:32 hello-1.1.2
-rwxr-xr-x   1 adia     users        2972 Mar 20 19:32 hello-1.1.2-stripped

Exw thn entypwsh oti ayta ta apotelesmata einai kalytera ki'apo
ektelesima a.out syndedemena me th libc-4 =) <xaroules>

Me thn eykairia ebala kai ta binutils-2.9.1.0.22b (prin eixa ta ...15)
alla ayta den exoun kamia epidrash sto megethos twn ektelesimwn.
Mia symboulh gia osous kanoun monoi tous compile ton compiler:
frontiste na exete arketo xwro sto disko (gyrw sta 200MB).

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr