SOBARO PROBLIMA.

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Fri Mar 19 23:15:33 EET 1999

Nikolas Oikonomidis wrote:

> den sou exoune pei pote gia back-up?

An eixe kanei backup den 9a xreiazotan na steilei mynhma sthn lista.
Apo thn stigmh pou esteile, prepei na vroume lysh, oxi
symvoulh gia anadromikh prolhpsh.

An exeis kai kapoio allo leitourgiko, ftia3e boot disk apo to CD ths dianomhs
sou.
An exeis redhat, ston katalogo \DOSUTILS\ 9a vreis to rawrite (gia dos) - einai
ena utility gia
na grafei images diskettwn stis diskettes. Images diskettwn 9a vreis an 9ymamai
kala sto \IMAGES\. Ftiaxe etsi mia boot disketta, bes sto systhma, kane
recompile,
ftia3e to lilo.conf kai tre3e to lilo.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr