DISPLAY environment variable?

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu Mar 18 21:47:56 EET 1999

On Thu, 18 Mar 1999 21:14:16 GMT, Pavlos Parissis <surfking at ath.forthnet.gr>
was rumoured to have said about `` DISPLAY environment variable? '':

[snip quoted message]
> Loipon to dokimasa kai afto alla tipota:(
> Malista evala tis 2 grammes aftes sto ~/bash_profile kai otan ekana
> login evgaze to klasiko minhma gia error=111
> _X11TransSocketUNIXConnetc: can't connect: error = 111
> _X11TransSocketUNIXConnetc: can't connect: error = 111
> _X11TransSocketUNIXConnetc: can't connect: error = 111
> xhost:unable to open display " localhost:0.0 "

Mallon den trexei o X server.

De fantazomai na ebales to `xhost + localhost' sto .bash_profile kai
na ekanes logout kai 3ana login perimenontas na doulepsei xwris xserver?!

> Pantos Michali eixes dikio den hthele " ".

Grrr. Ta eisagwgika den einai men aparaithta, alla de dhmiourgoun
problhma stn prokeimenh periptwsh. Des an exeis egkatesthmeno swsta
to X11 front-end tou linuxconf, an o X-server sou dexetai connections
otan prospa8eis na tre3eis X clients me ton idio tropo kai an
xrhsimopoieis X-authority klp. (trexeis xdm kai prospa8eis na anoi3eis
to linuxconf san root?)

> Tha grafto sthn lista linuxconf ths RedHat mpas kai do kati sxetiko alla
> fovame oti den tha mou dexete to request mail opos sth rpm lista ,5 mail
> estila alla tipota den egine.
>
> Se pio manual 'h howto mporo na vro plhrofories gia tis environment
> variables?

man `basename $SHELL` :)

> Thanks all
>
> Filika,
> Pavlos
>

> --
> I love having the feeling of being in control
> while i have the sensation of speed
>
> The surfer of life

Regards,
sb.