DISPLAY environment variable?

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Thu Mar 18 23:37:37 EET 1999

Stelios Bounanos wrote:

> Mpaa, egw pisteuw oti tou gyalisan oi nees ekdoseis linuxconf,
> GNOME klp. Kai bgazontas-bazontas, 3exase na egkatasthsei
> to gnome-linuxconf ;^)

AXAXAXAXA giati i lisi na einai toso apli:)
Ores ores den einai eknevristiko na paleveis kati kai meta na vlepeis oti i
lisi einai mia kinisi enos second;eeeee den einai;;;;;

Molis evala tis version apo tis ekdoseis apo to cd tou redhat 5.1 to
linuxconf enoikse se Xmode

Alla den mou gialisan oi nees version aplos o stokos to eixa aferei gia
loxous xorou, den mporeite na fantastite me ti free space doulevo:(((((((

Thanksssssssssssssssss

Filika,

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life