ISDN ?????

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Thu Mar 18 09:45:29 EET 1999

Elias Giannopoulos wrote:

> PRIN APO LIGO KAIRO EIXA KAPOIA PROBLHMATA ME TO RED HAT GIA SYNDESH ME ISDN
> TELIKA TO PROBLHMA HTAN THS GRAMMHS.
> MEXRI NA TO ANAKALYPSO OMOS, SE DIAFORES SYNOMILIES POY EIXA ME TON OTE, STO
> TELOS MOY EIPAN
> << GIATI EXEIS BALEI MODEM. AFOY ME TON TERMATISMO THS ISDN (ENA KOYTI POY
> SOY DEINOYN KAI TERMATIZEI H ISDN) MPOREIS NA SYNDESEIS TO PC STHN RS232
> XORIS MODEM. TO NEOY TYPOY TERMATIKO BGAZEI 2 x RJ11, 1 x RJ45 KAI 1x RS232
> BYSMATA.>>
> EXEI AKOYSEI KANEIS EAN KATI TETOIO PAIZEI H O YPALLHLOS HTAN XAMENOS STO
> DIASTHMA.

O ypallhlos eixe dikho, alla esy mallon exeis poly palia syskeyh NT.
Ayth poy anaferei o ypallhlos, exei 2*RJ11, 2*RJ45 kai mia RS232 25pin,
mesw ths opoias yposthrizei ap' ey0eias syndesh PPP (me poviders poy
exoyn ISDN grammes). Oi leitoyrgies modem einai enswmatwmenes sth
syskeyh ka iden xreiazesai xwristo ISDN modem (MONO an 0eleis na exeis
syndemenoys 2 ypologistes taytoxrona sto diktyo mesw ths idias paroxhs
ISDN xreiazesai jexwristo modem).Me th syskeyh poy exeis mporeis na
syndeseis ena ISDN modem sto S-BUS toy termatikoy ISDN gia na exeis
plhrh ekmetalleysh twn 64kbit/s, 'h na baleis ena analogiko modem sth
0esh gia syndesh analogikwn syskeywn, opote xaneis eyros zwnhs,
periorizesai se ayto toy modem..

> DEN MPORO BEBAIA NA TO TSEKARO GIATI TO TERMATIKO MOY (THS ISDN) EINAI
> PALIOY TYPOY BASEI AYTON POY AKOYSA (BGAZEI MONO 2 x RJ11 KAI 1xRJ45)
AlxUnderNet :-) 42
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer       |E-mail:
R & D Dept., INTRACOM S.A.                 |agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica, GREECE   |agio at intranet.gr
Phone: (+30 1)6860902, Fax: (+30 1)6860446 |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr