Remote Xwindow

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Mar 17 14:35:19 EET 1999

On Wed, 17 Mar 1999, Christos Ricudis wrote:

> For-fucking-get it.

Ma giati? Egw etrexa netscape apo modem... (se analogiko thlefwno :-P)

> Mporeis na xrhsimopoihseis to lbx-proxy (psakse sthn altavista) gia na
> anoikseis x-windows efarmoges sto linux sou apo dialup, alla kai pali einai
> panargo. A, kai den yposthrizetai apo kanenan X server sta windows. Des epishs
> kai th lysh toy vnc (http://www.uk.research.att.com/vnc)

VNC? Apo modem? pio grhgoro 8a einai ena ssh tunnel me sympiesh sto 9 ...

Tassos
--
Bassoukos Tassos

Man will occasionally stumble over the truth, but most of the time he
will pick himself up and continue on.  --  Curchill

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr