LANG=POSIX?

DJ Art arturok at usa.net
Wed Mar 17 12:38:18 EET 1999

Λοιπόν, μισό λεπτό για να καταλάβω: Έχω RedHat, άρα βάζω LANG=el και όχι
gr_GR , σωστό? Επιπλέον πρέπει να εγκαταστήσω τα locales, σωστό?

Ποιά προγράμματα όμως χρησιμοποιούν locales ?
Εάν δεν βάλω LANG=el απλώς δεν θα δουλεύουν τα προγράμματα που
χρησιμοποιούν locales, σωστό;

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr