Wm menus & server home page...

Petropoulos Antonios p97021 at rainbow.cs.unipi.gr
Tue Mar 16 15:25:39 EET 1999

> Tha ithela na kanw dyo erwtiseis sta ekseis apla themata :

> 1). Exw window manager to AfterStep kai otan kaneis aristero click me to
> mouse , sou bgazei ena menu me ta parogrammata kai apo ekei epilegeis
pio
> apo ola theleis na trexeis.An twra egatastisw kapoio neo programma pio
> configuration file twn X prepei na allaxw gia na to balw se auto to
menu?
> Diladi fantazomai oti se kapoio conf. file twn X tha bazeis to onoma pou
> theleis na fainetai sto menu tou Afterstep kai kaneis link to onoma pou
> thes na fainetai sto menu pou anefera parapanw me to pragmatiko binary
> arxeio pou thes na ekteleite....

 Pas sto /usr/X11R6/share/afterstep/start kai bazeis ena arxeio se opoio
Directory 8eleis, to opoio:

  -8a exei onoma X_enaonoma opoy X ari8mos poy 8a leei se ti seira 8eleis
na mpei sto menu
  -8a exei mesa:
Exec "Onoma_poy_8eleis_na_blepeis" exec entolh_poy_8eleis_na_trexei
MiniPixmap "eikona_.xpm_poy_8eleis_na_blepeis_sto menu"

> 2). Exw etoimasei tin home page mou kai thelw na tin balw ston server
> tou panepistimiou , opou kai exw dikaiwmata san xristis superuser....
> Estw oti thelw na einai to URL tis selidas mou to
> http://www.agriroot.aua.gr/biotech
> Kati pire to mati mou (i to auti mou- den eimai sigouros) oti  kaneis
> upload ola ta arxeia se ena directory "biotech" (blepe to URL) katw
> apo to home directory pou exeis.Kai meta ? ti akribws prepei na
> kanw i ti configuration files prepei na poiraxw gia na exw etoimi
> tin home page ?

  Kane upload ta arxeia sto /home/httpd/html/biotech kai h arxikh na
legetai index.html. Allo configuration den xreiazetai (ektws apo ta
permissions)

> bye

Antwnhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr