zwa

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Sun Mar 14 13:57:25 EET 1999

On Sun, 14 Mar 1999, Christos Ricudis wrote:

> Hello All!
>
> 8a'8ela na hksera poios hli8ios exei analabei to gr.eu.mirrors.freshmeat.net.
>
> Einai kapoio mhxanhma sto eng.auth.gr, den kserw an einai o administrator toy
> poy ekane to mirroring, pantws den moy fanhke na ekane kai idiaiterh
> prospa8eia na to proseksei wste na douleyei toylaxiston aksioprepws.

To 3erw to atomo kai 8a tou steilw ena megatonniko LART.
Agrrr... merikoi den 3eroun pou mpekoun.

Tassos
--
Why is my good friend the Y2K cobol programmer selling all his goods,
buying gold, guns & food and moving his family to a place in the mountains?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr