ghostscript 5.50 installation

Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Thu Mar 11 21:39:27 EET 1999

Kaminakis Nikos wrote:

> staroffice to /opt/Office50/lib, kai to opoio, yparxei kaisto /etc/ld.so.conf,
> kai omws:

Den paizei kanena rolo an uparxoune oi biblio8hkes kai an tis exeis
balei sto ld.so.conf. To rpm (ws gnwston) elegxei ta dependencies basei
dikias tou database opou einai kataxwrhmena osa components exeis balei
me rpm.An exeis balei tis biblio8hkes me binary tar.gz h me compile,apla
to rpm den tis blepei.An eisai 100% sigouros oti ta dependencies pou
leei uparxoune sto susthma sou, dokimase rpm --nodeps.

--
     Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
     System administrator @ status.gr
E-mail : mailto:achille at freemail.gr