Erotiseis gia RedHat

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Wed Mar 10 19:04:15 EET 1999

Mihalis Tsoukalos wrote:

> Geia xara se olous.
>
> Mipos kserei kapoios pote me to kalo tha bgei to RedHat 6.0;
> Kati eixa akousei gia Martio alla den eimai sigouros.

Ma giati to 6.0. To 5.2 einai arketa (poly) kalo kai up to date .
Den nomizw na yparxei megalo "improvement" ektos sto bootup/setup
h kai na sou dinei san default ena kernel 2.2.x (?). Kata ta alla
an kaneis syxna update (pou den xreiazetai kai pali) ta rpm's sou,
-ektos apo secutiry updates- , tote tha symbadizeis me ta current
versions.
> Kai kati allo:
> Poio office suite ipostirizei perissotero i RedHat;

Yposthrizei ? Dhladh sou dinei support? Xmm, ligo "tricky" erwtish.
Aplixware einai epi plhrwmh, enw StarOffice "Free for personal use".
Then nomizw na dinei kaneis "support" ektos autwn pou ta ekdidoun.
Synithws pezeis monos sou, kai prateis analogos. (nomizw).

IMHO (KTTMG)
Mpampis.

--
  Haralabos (Bob) Tikos -Systems Programmer
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr