Ti einai to as86.

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Mar 7 18:14:36 EET 1999

On Sun, Mar 07, 1999 at 10:42:12AM -0000, Xenitellis S wrote:

> > Ti einai auto to programa - entolh. Mou to zhtaei otan kano
> > compile ton
> > kernel sto "make zImage".
> > Xoris auto den mporo na synexiso.
> Einai o assembler tou Linux.
> To egka8istas me to paketo "binutils".

  Einai o real-more assembler pou xrisimopoieitai sto compilation tou
linux kernel, anikei sto paketo bin86 kai oudemia sxesi den exei me ta
binutils. To sigkekrimeno thema exei ksanaanaferthei sti lista, opote
ektos apo archives, mipos tha eprepe na dimiourgithei ena FAQ tis
linux-greek-users?

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr