Problhma me to modem

Palantzas Thodoris fn031905 at flashnet.it
Sun Mar 7 02:38:40 EET 1999

>Nai! exei na kanei me ta regional-settings tou modem (ypo9elw pws ta exeis
>ry9misei gia Ellada, etsi;).
>Exw akousei pws set gia GB douleyoun swsta.
>'H h brwmikh lysh (poy xrhsimopoiw egw) einai h entolh %TCB
>p.x. emena to string gia na kalei exei ws e3eis:
>ATX3%TCBDT
>Ayth h entolh omws einai <<paranomh>>, alla poios se psaxnei;;;
>
>(an kai edw pou ta leme, an to ma9oun oloi zhtw pou kahkame... meta tis 22:00
>den 9a mporoume pali na mpoume me tipota!)

 xexe eisai wraios :))) Na se rwthsw kati omws : epeidh eimai Italia egw oi rythmiseis poy xw kanei einai gia Italia (etsi einai perasmeno dhl.
sto BIOS toy modem). Prepei dhl. na tis gyrisw se GB gia na ginei swsta paixnidi ? (Mia prohgoymenh lush pantws poy moy proteine enas allos
xrhsths apo thn lista - AT&D3 - den epiase).

               Thodoris
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr