files > 1GB

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Mar 4 03:50:40 EET 1999

At Tue, 02 Mar 1999 17:51:14 +0200 I wrote:

>Sto men ena mou fiaxnei to arxeio kanonika (mexri ta 2Gb), sto allo
>mou >epistrefei file too large (EFBIG) akribws sto 1Gb.

Epeidh telika to brika monos mou, kai epeidh kai ena search sto
dejanews, kai ena mail sta comp.os.linux.* mou edeikse oti den to kserei
kai polis kosmos, sas lew ti eftege :

To mixanima pou kobei to arxeio sta !GB exei shadow , kai aytoi  pou
ta fiaxnoun exoun balei option sto login pou kathorizei (mesw tou
/etc/login.defs) to orio tou kathe xrhsth kai gia arxeia. Sta Slackwrae
(den kserw kai se alles dist) ayto einai kathorismeno sto 1Gb

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr