Xamhlh taxythta mono apo linux

Balafoutis Elias balaf at dialup.isc.tuc.gr
Thu Mar 4 11:37:44 EET 1999

> >  to setserial mou leei:
> >       UART : 16550A
> Ara to anagnwrizei. BTW ta windows sou bgazoun ta idia settings gia to
> modem ?

Sta windows exw IRQ: 9 enw sto linux IRQ 4.
Kata t'alla idia einai

> tsekare mhpws exeis idio irq se allh syskeyh (cat /proc/interrupts)

to cat proc/nterrupts mou bgazei metaksy allwn ....
1: ...
4: 317 + serial  ( auto to +  ti shmainei?? )
> Prostapthise oso mporeis
> na exeis ta idia settings an mpeis me minicom, h me cu apo Linux.

ta settings tou minicom epirreazoun thn syndesh apo XISP kppp klp??

> Koita sta log messages tou mixanimatos ti leei thn stigmh pou ksekinas
> to ppp. Den mporei , kapou se ayta tha yparxei h akri.

Epeidh eimai sxetika apeiros ... gia poia arxeia milame?

euxaristw (ksana)
Hlias-
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr