Problhma me to boot menu

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Wed Mar 3 16:14:28 EET 1999

> ----------

Ta Windows 98 (ta opoia einai sto proto skliro disko), diegrapsan
to "bootmenu" i allios LILO me to diko tous. Gia na to liseis,
prepei na mpeis sto Linux kai na jatatrexeis to /sbin/lilo gia na
egkatasta8ei pali.

Gia na mpeis sto Linux me afti ti katastasi, mporeis
na breis to "loadlin.exe" kai ton pirina tou linux (apo to CD)
kai na mpeis me

c:\loadlin.exe vmlinuz root=/dev/hdb1 ro
		<pirinas>    <diamerisma me to linux, ennalaktika hdc1 i
hdd2...>

Simos Xenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr