FILE *

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Tue Mar 2 14:47:49 EET 1999

On Mon, 1 Mar 1999, Anastasios Mavroudeas wrote:

> Gia sas ,
> mia erwtish peri C.
>
> 8elw va metatrepsw eva FILE *myfd se int fd. Ypo8etw pws mporw me kapoio
> cast alla dev 3erw ti cast va kavw.
>
> Xrhshmopoiw thv popen() pou epistrefei FILE * kai meta 8elw va kavw
> read() pou xreiazete int fd.

man fdopen:

 #include <stdio.h>

       FILE *fdopen( int fildes, char *mode);

 The fdopen function associates a stream with the existing file
descriptor, fildes.  The mode  of  the
       stream must be compatible with the mode of the file descriptor.
The file descriptor is not dup'ed.

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr